(self.SWG_BASIC = self.SWG_BASIC || []).push( basicSubscriptions => { basicSubscriptions.init({ type: "NewsArticle", isPartOfType: ["Product"], isPartOfProductId: "CAowx4K6DA:openaccess", clientOptions: { theme: "light", lang: "tr" }, }); });

İBB'nin Israrı

İBB'nin Israrı

İBB'nin iştiraki Metro İstanbul'un işlettiği bazı hatlarda kullanılan araçların çok eski olmasına rağmen yeni araç alınmıyor. M1 Yenikapı-Kirazlı-Atatürk Havalimanı metro hattında kullanılan araçlar 1988'de üretilmiş. 36 yıllık bu araçların yeni araçlarla değiştirilmesi gerekirken İBB ısrarla bu araçları bizlere kullandırıyor. Klima vb. Arızalar sıkça yaşanıyor bu araçlarda. Gelelim T1 Bağcılar-Kabataş tramvay hattına. Bu hat ayrı tuhaf. 25 milyonluk şehrin ilk tramvay hattında 2 ayrı model kullanılıyor. Biri Bombardier marka 2001-2002 model araçlar, biri Alstom marka 2009 model araçlar. Bombardier marka araçlar şehrin kalabalığından dolayı aşırı eskidi. Keza Alstom model araçlarda öyle. İBB, M1 hattında olduğu gibi ısrarla bu araçları kullandırıyor bizlere. Yeni metro hattı açıyorlar o hatlara yeni araç alıyorlar ama bu hatlara yeni araç almıyorlar ısrarla. Bütçe yok diyip geçiştiriyorlar ama gereksiz yerlere tonla para harcamayı biliyorlar. Kültür sanat adı altında para harcanıyor hep. Cebimizden çıkıyor o faaliyetlerin ücreti. İBB, halkı dinlemiyor onca şikayete rağmen. Otomatik cevap verip çözüm sunmuyor vatandaşa. O kadar oy aldılar bu yılki yerel seçimlerde. İBB, böyle giderse el değiştirebilir.

Sonraki Haber Anma Mesajı
Benzer Haberler